Vandaag was de allereerste activiteit georganiseerd door Stichting Seniorencentrum Bollenstreek. Een verzorgde middag mede dankzij alle vrijwilligers en sponsoren.

Hoe is de dag verlopen?

De dag is begonnen met koffie en gebak in ‘Floralis’. Daarna hebben de mensen mogen genieten van  de muziek-docu van André Rieu “70 years young”. Na afloop van de prachtige voorstelling zijn we naar restaurant ‘De Heerekamer’ gegaan om daar een hapje en een drankje te doen.

De mensen die aanwezig waren op deze fijne middag waren enorm enthousiast en kijken nu al uit naar de volgende leuke activiteiten van Stichting Seniorencentrum Bollenstreek.

Bedankt!

We willen graag onze sponsoren en vrijwilligers bedanken voor hun inzet.

Restaurant Den Ouden Heere, Floralis Cinema, restaurant De Heerekamer, en patisserie Vermeer bedanken voor het mede mogelijk maken van deze mooie onvergetelijke dag.

Care Complete thuiszorg bedankt voor het verzorgen van de vrijwilligers om deze mensen te assisteren.

Categorieën: Activiteiten

0 reacties